مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-04دانش

دانشگاه های پولی به صرفه ترند!


«یکی از دانشجویان حساب کرده بود اگر در پردیس دانشگاه درس خوانده بود، هزینه اش برای خروج از کشور کمتر می شد؛ چراکه اگر دانشجو در دانشگاهی درس بخواند که شهریه پرداخت کند، - یکی از دانشجویان حساب کرده بود اگر در پردیس دانشگاه درس خوانده بود، هزینه اش برای خروج از کشور کمتر می شد؛ چراکه اگر دانشجو در دانشگاهی درس بخواند که شهریه پرداخت کند، دیگر نیاز نیست برای آزادکردن مدرکش هزینه ای کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هم میهن نوشت: بیش از سه روز از انتشار ابلاغیه جدید وزارت علوم درباره افزایش پنج تا 10 برابری نرخ آزادسازی مدرک تحصیلی می گذرد و هنوز هیچکدام از مسئولان این وزارتخانه و زیرمجموعه آن - که سازمان امور دانشجویان است - درباره این اقدام ناگهانی، توضیحی ندادند.

مسئولان روابط عمومی سازمان امور دانشجویان که مسئولیت این ابلاغیه را به عهده دارند، توضیح درباره این موضوع را به روز دیگری موکول کردند و سایر مسئولان هم حاضر به پاسخگویی نشدند.

از سوی دیگر هم از میان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات، تنها سخنگوی این کمیسیون پاسخگو بود و به هم میهن گفت: امروز (یک شنبه) از دوستان درباره این موضوع سوال می شود.

نمی دانیم چرا این اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های پولی به صرفه ترند!

دانشگاه های پولی به صرفه ترند!