مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-04سياسي

بررسی پیش نویس سیاست های کلی «فضای مجازی» در مجمع تشخیص مصلحت


کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محسن اراکی، تشکیل جلسه داد و اعضاء درباره برنامه فعالیت های آینده این کمیسیون تبادل نظر کردند.

- بررسی پیش نویس سیاست های کلی فضای مجازی در مجمع تشخیص مصلحت کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محسن اراکی، تشکیل جلسه داد و اعضاء درباره برنامه فعالیت های آینده این کمیسیون تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مظفر نایب رییس کمیسیون با اشاره به تهیه پیش نویس سیاست های کلی فضای مجازی ، نخبگان توسط کارگروه های این کمیسیون در دبیرخانه مجمع گفت: اعضای کمیسیون در دوره نهم به بحث و تبادل نظر درباره این دو پیش نویس خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: تعیین اولویت های نظارتی در مورد نظارت بر سیاست های کلی ابلاغی مرتبط با کمیسیون و نیز بحث و تبادل نظر درباره موضوعات جدید و ضروری که لازم است در طول دوره نهم در دستور کار قرار گیرد و ارائه پیشنهاد به رییس مجمع از دیگر ماموریت های کمیسیون در دوره جدید خواهد بود.

در ادامه جلسه، اعضای کمیسیون به اظهار نظر درباره برنامه فعالیت های آتی کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

محسن اراکی، رییس کمیسیون علمی،فرهنگی و اجتماعی مجمع نیز گفت: ضرورت دارد که در کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی، به بازشناسی وضعیت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پیش نویس سیاست های کلی «فضای مجازی» در مجمع تشخیص مصلحت

بررسی پیش نویس سیاست های کلی «فضای مجازی» در مجمع تشخیص مصلحت