مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-04سياسي

همکاری مشترک علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و آفریقای جنوبی


رایزن فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی ضمن بازدید از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و آشنایی با دستاوردها و فعالیت های پژوهشگاه، طی نشستی با برخی مسئولان این پژوهشگاه، - رایزن فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی ضمن بازدید از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و آشنایی با دستاوردها و فعالیت های پژوهشگاه، طی نشستی با برخی مسئولان این پژوهشگاه، به معرفی کشور و ظرفیت های آفریقای جنوبی برای همکاری علمی مشترک پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجبعلی اسفندیار -رییس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی- در ابتدای نشست با رایزن فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی به معرفی ظرفیت های این پژوهشگاه پرداخت و فعالیت های عمده پژوهشگاه از جمله قرآن پژوهی، کتابخوان پژوهان، اتاق فکر علوم انسانی – اسلامی و برخی فعالیت های دیگر را مورد توجه قرار داد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام مصطفی دریاباری رایزن فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی به معرفی کشور آفریقای جنوبی پرداخت و برخی مشخصه های این کشور از جمله، عضویت در گروه بریکس، توسعه یافتگی، سبک زندگی، نظام اقتصادی، دانشگاه های آفریقای جنوبی را بر شمرد.

وی گفت: این کشور در زمینه حقوق بین الملل و حقوق بشر فعالیت بالایی دارد و اندیشمندان این کشور در حوزه تبعیض نژادی علاقه مند به مباحث مربوط به فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و آفریقای جنوبی

همکاری مشترک علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و آفریقای جنوبی