مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-04دانش

برنامه های هفته پژوهش دانشگاه فردوسی با محوریت جهاد تبیین برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا لطفی، معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: نمایشگاه هفته پژوهش امسال در روز های 14، 15 و 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود و با توجه به شعار سال، - معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری برنامه های هفته پژوهش در مشهد با محوریت جهاد تبیین در روز های 14، 15 و 16 آذر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا لطفی، معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: نمایشگاه هفته پژوهش امسال در روز های 14، 15 و 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود و با توجه به شعار سال، شعار هفته پژوهش امسال پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در سطح ملی انتخاب شده است.

لطفی اظهار کرد: امسال برنامه های هفته پژوهش متفاوت از سال های دیگر و با محوریت جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، انجام می شود و رییس دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان دبیر کل شورای سیاست گذاری هفته پژوهش در حال ایفای نقش است.

معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: برنامه های هفته پژوهش در سه زیربخش تقسیم شده است، بخش برگزیدگان هفته پژوهش که دبیر آن معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد است، بخش دانش آموزی که آموزش و پرورش عهده دار آن است و بخش واحد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته پژوهش دانشگاه فردوسی با محوریت جهاد تبیین برگزار می شود

برنامه های هفته پژوهش دانشگاه فردوسی با محوریت جهاد تبیین برگزار می شود