مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-04سياسي

نظر دولت و مجلس درباره راه مقابله با اغتشاشات/بررسی قانون حمایت از خانواده


نشست غیرعلنی مجلس و دولت/ بررسی های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مهمترین موضوعات خبری جلسات علنی و غیر علنی امروز (یکشنبه) سیزدهم آذر ماه 1401 مجلس شورای اسلامی است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

- نشست غیرعلنی مجلس و دولت/ بررسی های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مهمترین موضوعات خبری جلسات علنی و غیر علنی امروز (یکشنبه) سیزدهم آذر ماه 1401 مجلس شورای اسلامی است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست علی نیکزاد نایب رییس مجلس برگزار شد و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

در نشست سخنگوی هیات رییسه گفت که هم دولت و هم مجلس تاکید دارند که بهترین راه مقابله با اغتشاشات اخیر و بهترین راه برای رسیدن به ثبات توجه به مطالبات واقعی مردم است.

ناطقین مجلس آریان پور: *** در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز، نمایندگان ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را قرائت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر دولت و مجلس درباره راه مقابله با اغتشاشات/بررسی قانون حمایت از خانواده

نظر دولت و مجلس درباره راه مقابله با اغتشاشات/بررسی قانون حمایت از خانواده