مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-04سياسي

بازدید اساتید و دانشجویان نظامی عمان از دانشگاه دافوس


 هیاتی از اساتید و دانشجویان ارتش عمان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات 33 نفره از اساتید و دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش عمان در قالب تور مطالعاتی و به منظور آشنایی و بازدید از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران(دافوس) از این دانشگاه بازدید کردند.

سرتیپ محمد علی المشیخی، فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش عمان در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و قدردانی از میزبانی شایسته دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، ایران را کشوری با فرهنگ کهن و تاریخی معرفی کرد و گفت: ارتباط و علاقه دو ملت ایران و عمان به دلیل پیوندهای فرهنگی و مذهبی بسیار عمیق و قابل توجه است و امیدواریم هر روز این پیوند و ارتباط مستحکم تر شود و هیچ قدرتی نمی تواند به این پیوند مشترک خدشه ای وارد کند.

وی با اشاره به ظرفیت های نظامی و توانمندی های کشور ایران افزود: ایران در کلیه سطوح نظامی و غیر نظامی پیشرفت های چشمگیر داشته است و امیدواریم که در این مسیر روز به روز شاهد رشد روزافزون کشور دوست ایران بویژه در عرصه دفاعی باشیم.

سرپرست گروه مطالعاتی اعزامی کشور عمان در پایان گفت: دانشجویان عمانی که در سال های گذشته در دافوس آموزش دیده اند هم اکنون دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اساتید و دانشجویان نظامی عمان از دانشگاه دافوس

بازدید اساتید و دانشجویان نظامی عمان از دانشگاه دافوس