مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-04حوادث

کشف 3100 سلاح غیرمجاز در لرستان


از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 3 هزار انواع سلاح غیرمجاز در استان لرستان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان متاسفانه معضل سلاح در بین مردم را داریم که از این ابزار استفاده های مختلفی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تیراندازی در مراسم های عروسی از جمله این استفاده ها است که اتفاق های ناگواری را گاهی اوقات نیز در بر دارد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به استفاده از سلاح در حوادث اخیر و پروژه کشته سازی دشمنان، افزود: از ابتدای سال تا کنون با بکارگیری تمام توان در بحث مبارزه با سلاح های غیرمجاز، سه هزار و 111 قبضه انواع سلاح را در استان کشف کنیم که این میزان کشف در استان بی سابقه بوده است.

الهی با بیان اینکه از این تعداد، 27 درصد سلاح های مکشوفه جنگی است، افزود: همچنین 24 هزار و 600 فشنگ جنگی و ساچمه زنی طی این مدت از متهمان کشف و ضبط شد.

وی، با اشاره به دستگیری 14 نفر از واردکنندگان سلاح به استان در زمان اغتشاشات اخیر، بیان داشت: طی سه ماهه اخیر نیز بیشترین نوع کشفیات را نسبت به مدت مشابه داشتیم، به نحوی که طی این بازه زمانی 900 قبضه انواع مختلف سلاح را کشف کردیم که بیش از 700 قبضه آن جنگی و شورشی است فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: 1200 نفر نیز در جریان کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3100 سلاح غیرمجاز در لرستان

کشف 3100 سلاح غیرمجاز در لرستان