مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-04سياسي

حسینی: دانشجویان اجازه ندهند روحیه پرسشگری آنها به انحراف کشانده شود


دشمنان با سوءاستفاده از احساسات پاک جوانان دانشجو، تلاش دارند روحیه مطالبه گری و پرسشگری آنها را به انحراف بکشانند.

- معاون رییس جمهور گفت: دشمنان با سوءاستفاده از احساسات پاک جوانان دانشجو، تلاش دارند روحیه مطالبه گری و پرسشگری آنها را به انحراف بکشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی به مناسبت روز دانشجو با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: 69 سال پیش تعدادی از دانشجویان در مخالفت با کودتای 28 مرداد و استکبار جهانی و استبداد داخلی به شهادت رسیدند و در آن دوران ظلمت و تاریکی و اختناق به جرقه نورانی برای حرکت دانشجویان در مسیر استقلال و استکیار ستیزی تبدیل شدند.

معاون رییس جمهور با اشاره به وجود3 هزار شهید دانشجو خاطرنشان کرد: جوانان و دانشجویان در دوران دفاع مقدس پیشگام بودند و با روحیه ایثار و مقاومت و شهادت طلبی خود، باعث سرافرازی و سربلندی ملت ایران شدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان در اشغال متجاوزین قرار بگیرد.

حسینی با اشاره به اینکه جاذبه انقلاب اسلامی سایر ملت های جهان را تحت تاثیر قرار داده است گفت: امروز فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران به کشورهای دیگر منتقل شده و آنان را در مسیر استقلال، ظلم ستیزی و آزادیخواهی ملت ایران قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دانشجویان اجازه ندهند روحیه پرسشگری آنها به انحراف کشانده شود

حسینی: دانشجویان اجازه ندهند روحیه پرسشگری آنها به انحراف کشانده شود