مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-04ورزشي

محمود بیاتی که بود؟


«امجدیه روهای قدیمی به یاد دارند و نقل می کنند محمود بیاتی که نوک حمله تاج بازی می کرد، یک گل زن قهار بود و با «پرویز کوزه کنانی» یک زوج موفق را شکل می دادند.

- امجدیه روهای قدیمی به یاد دارند و نقل می کنند محمود بیاتی که نوک حمله تاج بازی می کرد، یک گل زن قهار بود و با پرویز کوزه کنانی یک زوج موفق را شکل می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: درگذشت محمود بیاتی ، پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) و آفریننده نخستین افتخار ملی برای فوتبال ایران، بهانه ای است تا برخی از رخدادها و نقاط کارنامه او را بازگوییم.

مراد از اولین افتخار بزرگ فوتبال ایران همانا کسب نخستین قهرمانی در آسیا با پیروزی تیم ملی بر اسراییل به مربی گری او و با گل های همایون بهزادی و پرویز قلیچ خانی است؛ دو بر یک و در سال 1347 خورشیدی در جام ملت های آسیا.

او خود در سال 1958 - که تیم ملی فوتبال ایران نایب قهرمان اولین دوره بازی های آسیایی شد - کاپیتان تیم ملی بود و از وفادارترین بازیکنان و کاپیتان های تاریخ باشگاه تاج (استقلال) هم به حساب می آید؛ چرا که از 1328 تا 1341 به صورت پیوسته بازیکن آن بوده است.

امجدیه روهای قدیمی به یاد دارند و نقل می کنند محمود بیاتی که نوک حمله تاج بازی می کرد، یک گل زن قهار بود و با پرویز کوزه کنانی یک زوج موفق را شکل می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود بیاتی که بود؟

محمود بیاتی که بود؟