مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-04اجتماعي

توسعه و پیشرفت کشور در گرو نگاه عالمانه به مسأله خاک است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم تأکید کرد: برای تحقق توسعه و پیشرفت پایدار کشورمان و دستیابی به اهداف متعالی در بخش کشاورزی، باید نگاه عالمانه ای به موضوع خاک داشته باشیم.

- ایسنا/قم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم تأکید کرد: برای تحقق توسعه و پیشرفت پایدار کشورمان و دستیابی به اهداف متعالی در بخش کشاورزی، باید نگاه عالمانه ای به موضوع خاک داشته باشیم.

محمدرضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم امروز 13 آذرماه در همایش خاک، سرآغاز غذا که به مناسبت روز جهانی خاک در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد، عنوان کرد: آب و خاک دو مؤلفه اصلی در تولید پایدار و اثر بخش هستند و ما نباید مسأله حیاتی خاک را فراموش کنیم.

وی با بیان این که برای تحقق توسعه و پیشرفت پایدار کشورمان و دستیابی به اهداف متعالی در بخش کشاورزی، باید نگاه عالمانه ای به موضوع خاک داشته باشیم، یادآور شد: همه متولیان و بهره برداران خاک در کشور، باید نگرش خود را نسبت به منابع خاک بسیار جدی تغییر دهند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان این که غفلت و کم توجهی نسبت به مسأله خاک، مشکلات اقتصادی و اجتماعی گسترده ای در آینده نزدیک به دنبال دارد، تأکید کرد: ظرفیت ها و راهکارهای مختلفی برای حفظ خاک به عنوان سرمایه ارزشمند ملی وجود دارد که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و پیشرفت کشور در گرو نگاه عالمانه به مسأله خاک است

توسعه و پیشرفت کشور در گرو نگاه عالمانه به مسأله خاک است