مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-04سياسي

بررسی راهکارهای تقویت حجاب و عفاف و ایجاد بصیرت فاطمی در مدارس و جامعه


راهکارهای تقویت حجاب و عفاف و ایجاد بصیرت فاطمی در مدارس و جامعه در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با حضور 20 دانش آموز نخبه دختر قمی بررسی شد.

- در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم مطرح شد؛ بررسی راهکارهای تقویت حجاب و عفاف و ایجاد بصیرت فاطمی در مدارس و جامعه ایسنا/قم راهکارهای تقویت حجاب و عفاف و ایجاد بصیرت فاطمی در مدارس و جامعه در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با حضور 20 دانش آموز نخبه دختر قمی بررسی شد.

مصطفی ملایی امروز یک شنبه 13 آذرماه با اشاره به حضور بیش از 20 دانش آموز دختر نخبه قمی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: این جلسه هم اندیشی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم، هیات اندیشه ورز قرارگاه 19 دی، معاون فرهنگی، هنری سپاه قم و جمعی از دختران نخبه استان قم با موضوع ارائه ایده و راهکار جهت ارتقاء جایگاه حجاب و عفاف و تقویت بصیرت فاطمی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه با موضوع راهکارهای تقویت حجاب و عفاف و ایجاد بصیرت فاطمی در مدارس و جامعه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای تقویت حجاب و عفاف و ایجاد بصیرت فاطمی در مدارس و جامعه

بررسی راهکارهای تقویت حجاب و عفاف و ایجاد بصیرت فاطمی در مدارس و جامعه