مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-04سياسي

7000 داوطلب جمعیت هلال احمر در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تعداد هفت هزار نفر دواطلب این جمعیت در سراسر استان انواع فعالیت های امدادی می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تعداد هفت هزار نفر دواطلب این جمعیت در سراسر استان انواع فعالیت های امدادی می کنند.

حمید منجم، یکشنبه 13 آذرماه، در مراسم روز جهانی داوطلب و تجلیل از دواطلبان نمونه هلال احمر استان، شعار اصلی داوطلبان این جمعیت را که در سخت ترین شرایط آماده خدمت به مردم نیازمند هستند، شوق خدمت تا شهادت ، اعلام کرد و گفت: تمامی این دواطلبان در دشوارترین مواقع و در انواع سوانح و حوادث طبیعی و غیرطبیعی برای نجات آسیب دیدگان سر از پا نمی شناسند.

وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر در حاشیه های شهرهای بزرگ و مناطق روستایی و نقاط محروم همیشه در حال آماده باش بوده و برای خدمت رسانی فداکاری می کنند، ابرای امیدواری کرد این مجموعه روز به روز گسترده تر شده و کیفیت و کیمیت خدمات آن ارتقا یابد.

منجم، حضور بانوان داوطلب هلال احمر در ماموریت های مختلف را بسیار حائز اهمیت و موثر خواند و با بیان اینکه هم اکنون 60 درصد مجموع داوطلبان آذربایجان شرقی را این قشر تشکیل می دهد، یادآور شد: کسانی که ادعای دفاع از حق و حقوق زنان و حضور زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 داوطلب جمعیت هلال احمر در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند

7000 داوطلب جمعیت هلال احمر در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند