مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-04دانش

2 درصد دانشمندان دنیا ایرانی هستند/ 7.3 مقالات دنیا به قلم دانشمندان ایرانی است


معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: خوشبختانه نگارش مقالات و کیفیت بخشی به مقالات در دانشگاه ها مورد توجه قرار گرفته به نحوی که جمعیت ما حدود 1 درصد در دنیا است ولی حدود 2 درصد از دانشمندان پر استناد دنیا ایرانی هستند.

- ایسنا/قم معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: خوشبختانه نگارش مقالات و کیفیت بخشی به مقالات در دانشگاه ها مورد توجه قرار گرفته به نحوی که جمعیت ما حدود 1 درصد در دنیا است ولی حدود 2 درصد از دانشمندان پر استناد دنیا ایرانی هستند.

حسن زمانیان امروز یک شنبه 13 آذرماه در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در سالن همایش های دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ایران رشد و جهش خیره کننده علمی فراوانی دارد، اظهار داشت: پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف دانشی سبب اقتدار ایران در سطح جهان شده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه اقتصادی در کشور تنها مسیر موجود دانش بنیان شدن رشته های مختلف دانشی و صنعتی است، بیان کرد: در همین راستا در دولت سیزدهم راه اندازی فناوری و نوآوری انجام یافته است.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به اینکه چهار مرحله برای صنعتی شدن و توسعه اقتصادی وجود دارد، افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 درصد دانشمندان دنیا ایرانی هستند/ 7.3 مقالات دنیا به قلم دانشمندان ایرانی است

2 درصد دانشمندان دنیا ایرانی هستند/ 7.3 مقالات دنیا به قلم دانشمندان ایرانی است