مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 01:302022-12-04سياسي

حجاب را به موضوعی برای تقابل بین مردم تبدیل نکنید


تا بدین جای کار، اصرار حکومتی بر حفظ حجاب، باعث «تقابل بین دولت و ملت» شده است.

عقل سلیم حکم می کند که تدبیری بخردانه برای فروکش کردن این منازعه به میان آید نه این که با نابخردی های بیشتر، - تا بدین جای کار، اصرار حکومتی بر حفظ حجاب، باعث تقابل بین دولت و ملت شده است.

عقل سلیم حکم می کند که تدبیری بخردانه برای فروکش کردن این منازعه به میان آید نه این که با نابخردی های بیشتر، دامنه آن گسترش یابد و به تقابل مردم با یکدیگر برسد.

از منظری کلان تر، در شرایطی که همبستگی ملی مهم ترین نیاز امروز ایران است، ایجاد اختلاف و نزاع بین مردم، آن هم با استفاده از یک فریضه دینی، روندی رو به گسست اجتماعی و به شدت در تضاد با منافع و امنیت ملی است.

عصر ایران - روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داده که مدیر یک فروشگاه زنجیره ای در همدان، به دلیل آنچه سهل انگاری و عدم رسیدگی پرسنل حراست فروشگاه به شکایت آمر به معروف توصیف شده، به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان احضار شده است.

طبق این خبر، مسؤول حقوقی این ستاد با انتقاد از سهل انگاری مدیر فروشگاه در مواجهه با خانم های بدحجاب به وی گفته است: صاحبان و مدیران اماکن تجاری موظف به برخورد با هنجارشکنی در محدوده محل تجاری خود هستند؛ شما باید با استفاده از پرسنل آموزش دیده از ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب را به موضوعی برای تقابل بین مردم تبدیل نکنید

حجاب را به موضوعی برای تقابل بین مردم تبدیل نکنید