مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-05حوادث

برداشت غیر مجاز 95 هزار تن سنگ آهن قاچاق از یک معدن در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی ودستگیری عامل برداشت بیش از 95 هزار تن سنگ آهن قاچاق از یک معدن درشهرستان میناب خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی ودستگیری عامل برداشت بیش از 95 هزار تن سنگ آهن قاچاق از یک معدن درشهرستان میناب خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری، در تشریح این خبر بیان کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در پی کسب خبر واصله، مبنی بر تخریب منابع طبیعی و برداشت غیر مجاز ماده معدنی منگنز و برداشت سنگ آهن به صورت وسیع و مخفیانه با ماشین آلات سنگین در اطراف کوههای هشتبندی ، پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی موضوع، با هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازدید از معدن مورد نظر و محرز شدن برداشت غیرمجاز از دامه فعالیت کارگاه جلوگیری و ضمن پلمپ آن در یک رابطه یک متهم و عامل اصلی برداشت غیرمجاز معدن را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که اکتشاف معدن غیر مجاز بوده و با سوء استفاده ازمجوز معدن فاریاب رودان اقدام به برداشت سنگ آهن و انتقال مواد معدنی به بندر عباس می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیر مجاز 95 هزار تن سنگ آهن قاچاق از یک معدن در هرمزگان

برداشت غیر مجاز 95 هزار تن سنگ آهن قاچاق از یک معدن در هرمزگان