مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-05ورزشي

یک گزارش فوتبالی از کمپ اشرف


«خواهر مگر ما آدم نیستیم و دل نداریم این که دیگر نه «ج» هست و نه «ف»، ورزش است.

» اما قبول نکردند و گفتند: «مسابقه ایران و امریکا را هم به دلیل اینکه کار سیاسی سازمان بود نشان دادیم!» - گفتم: خواهر مگر ما آدم نیستیم و دل نداریم این که دیگر نه ج هست و نه ف ، ورزش است.

اما قبول نکردند و گفتند: مسابقه ایران و امریکا را هم به دلیل اینکه کار سیاسی سازمان بود نشان دادیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات جام جهانی 98 در گروه F مسابقات با تیم های یوگسلاوی، آلمان و آمریکا همگروه بود.

به دلیل مسائل سیاسی بین دو کشور، بازی ایران و آمریکا حساس ترین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه به شمار می رفت.

روز 31 خرداد 1377، بازی ایران آمریکا در جام جهانی 98، یکی از خاطره انگیزترین بازی های تاریخ جام جهانی در حضور 39هزار و 100 تماشاچی حاضر در ورزشگاه و میلیون ها طرفدار پای تلویزیون برگزار شد.

*منافقین اسرای جنگی را چگونه جذب می کردند؟ اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره ای از این بازی سرنوشت با اشاره به بخشی از زندگی نامه خود و جایگاه فوتبال در این سازمان ترریستی بیان می کند: من اصغر فرزین (رامین) متولد 1344 (1965) در آبادان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گزارش فوتبالی از کمپ اشرف

یک گزارش فوتبالی از کمپ اشرف