مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-05سياسي

برخورد قاطعانه با شرکت های هواپیمایی پر تاخیر


رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاخیر چندین ساعته پرواز تهران - نجف و معطلی مسافران در فرودگاه در روز های اخیر، گفـت: رییس سازمان هواپیمایی ضمن برخورد قاطع با ایرلاین های پر تاخیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به گلایه مسافران از تاخیر مکرر در پرواز ها و عدم اطلاع رسانی به موقع، گفت: متاسفانه تاخیر در پرواز ها بیش از حد استاندار بوده و این عدم احترام به وقت مردم غیر قابل قبول است.

ایرلاین ها نباید تنها به منافع خودشان توجه کنند و اگر تاخیری در پرواز ها به هر دلیلی وجود دارد باید در اسرع وقت به مسافران اطلاع رسانی شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کشور های پیشرفته دنیا در حوزه حمل و نقل هوایی تنها یک الی دو ایرلاین فعال هستند و اگر نقص فنی برای هواپیمایی ایجاد شود، سریعا جایگزین شده و پرواز ها با کمترین تاخیر انجام می شود، در حالی که در کشور ما بیش از 60 شرکت هواپیمایی با تعداد اندکی هواپیما بدون پشتیبان فعال هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید با ایرلاین ها متخلف قاطعانه برخورد شود، اظهار کرد: طبق گزارش های واصله همین امروز نیز یکی از پرواز ها به سمت نجف اشرف با تاخیر چندین ساعته همراه بوده که موجب معطلی و گلایه شدید مردم شده است؛ لذا از سازمان هواپیمایی کشور درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با شرکت های هواپیمایی پر تاخیر

برخورد قاطعانه با شرکت های هواپیمایی پر تاخیر