مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-05اقتصادي

تسهیلات دو هزارمیلیاردی برای ساخت و توسعه بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دریافت تسهیلات دو هزار میلیاردی جهت ساخت و توسعه بیمارستان 531 تختخوابی مگاهاسپیتال خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دریافت تسهیلات دو هزار میلیاردی جهت ساخت و توسعه بیمارستان 531 تختخوابی مگاهاسپیتال خبر داد.

دکتر غلامعلی جاودان صبح امروز (14 آذرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت افزایش تخت بستری در استان، افزود: در راستای تکمیل ساخت بیمارستان 531 تختخوابی از سوی بانک رفاه اعتبارات خوبی به مبلغ دو هزار میلیارد ریال در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده که تا کنون 520 میلیارد ریال از این تسهیلات توسط دانشگاه دریافت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس گامی برای بهبود شاخص بهداشت و درمان در بندرعباس است، اظهار کرد: ساخت این بیمارستان یکی از بزرگ ترین گام ها در راستای رفع دغدغه مردم استان هرمزگان در حوزه سلامت و درمان است که با وارد مدار شدن این بیمارستان، بخش قابل توجهی از کمبود تخت بیمارستانی در استان برطرف می شود و شاخص های بهداشت و درمان در هرمزگان ارتقای بیشتری خواهد یافت.

جاودان در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه حوزه سلامت یک حوزه فراگیر است و انتظار می رود صنایع استان نیز در ارتقاء س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دو هزارمیلیاردی برای ساخت و توسعه بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس

تسهیلات دو هزارمیلیاردی برای ساخت و توسعه بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس