مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-05اقتصادي

تمدید مهلت ساماندهی 54 قلم لوازم یدکی فاقد شناسه کالا تا پایان سال


سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه مهلت ساماندهی 54 قلم لوازم یدکی فاقد شناسه کالا تا پایان سال تمدید شد، تاکید کرد که از ابتدای سال آینده، - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه مهلت ساماندهی 54 قلم لوازم یدکی فاقد شناسه کالا تا پایان سال تمدید شد، تاکید کرد که از ابتدای سال آینده، تمامی لوازم یدکی مشمول طرح در سطح عرضه، بایستی دارای کد رهگیری باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اجرای طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با قاچاق و تقلب در قطعات یدکی خودروها از 15 فرودین ماه، لوازم یدکی و قطعات خودرو در اولویت اجرای طرح مبارزه با قاچاق و تقلب قرار گرفت و عدم ثبت معاملات تجاری حوزه کالاهای قطعات یدکی و مصرفی خودرو در سامانه جامع تجارت مشمول برخورد قانونی شد.

در گام نخست اجرای این طرح، مقابله با عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی در حوزه لوازم یدکی خودرو از 15 فروردین ماه در سراسر کشور عملیاتی و سپس عرضه قطعات یدکی خودرو به بازار از 21 خردادماه به داشتن کد رهگیری مشروط شد و از این تاریخ به بعد واحدهای صنفی از خرید اقلام بدون شناسه منع شدند.

در نهایت از 15 مرداد ماه، عرضه بدون شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو ممنوع و ثبت کد نقش فعالان حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو در سامانه جامع تجارت الزامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ساماندهی 54 قلم لوازم یدکی فاقد شناسه کالا تا پایان سال

تمدید مهلت ساماندهی 54 قلم لوازم یدکی فاقد شناسه کالا تا پایان سال