مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-05بين الملل

چرا بشار اسد با فشار های روسیه برای دیدار با اردوغان مخالفت کرد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رای الیوم، عطوان تصریح کرد: رییس جمهوری سوریه حق دارد که با چنین «فشارهایی» مخالفت کند، زیرا اختلافش با اردوغان یک اختلاف ثانوی یا بمباران رسانه ای نیست بلکه بسیار بزرگتر و عمیق تر از آن است و به این راحتی ها قابل حل و فصل نیست.

- چرا بشار اسد با فشار های روسیه برای دیدار با اردوغان مخالفت کرد؟ عطوان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز مبنی بر مخالفت رییس جمهوری سوریه با برگزاری نشستی با رجب طیب اردوغان با حضور ولادیمیر پوتین نوشت: غافلگیر نشدیم که بشار اسد در برابر فشار ها برای دیدار با اردوغان مقاومت می کند، زیرا نمی خواهد پیش از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، یک پیروزی رایگان را به رجب طیب اردوغان بدهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رای الیوم، عطوان تصریح کرد: رییس جمهوری سوریه حق دارد که با چنین فشارهایی مخالفت کند، زیرا اختلافش با اردوغان یک اختلاف ثانوی یا بمباران رسانه ای نیست بلکه بسیار بزرگتر و عمیق تر از آن است و به این راحتی ها قابل حل و فصل نیست.

وی در ادامه نوشت: اردوغان در طول ده سال گذشته در چارچوب پروژه آمریکایی و اسراییلی برای جنگ علیه سوریه و نابودی آن، تصمیم گیرنده بود، اما این موضوع لزوما به معنای آن نیست که هرگاه و هر طور بخواهد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بشار اسد با فشار های روسیه برای دیدار با اردوغان مخالفت کرد؟

چرا بشار اسد با فشار های روسیه برای دیدار با اردوغان مخالفت کرد؟