مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-05اقتصادي

تاکید رییس کمیسیون اروپا بر لزوم جلوگیری از جنگ تجاری با آمریکا


رییس کمیسیون اروپا هشدار داد، اتحادیه اروپا برای آنکه بتواند با صنعت سبز دولت آمریکا که یارانه به آن تعلق می گیرد رقابت کند، باید اقداماتی انجام دهد و کمک های دولتی به کمپانی های خود را افزایش دهد.

- رییس کمیسیون اروپا هشدار داد، اتحادیه اروپا برای آنکه بتواند با صنعت سبز دولت آمریکا که یارانه به آن تعلق می گیرد رقابت کند، باید اقداماتی انجام دهد و کمک های دولتی به کمپانی های خود را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، قانون کاهش تورم که در اوت سال جاری میلادی توسط جو بایدن، رییس جمهور آمریکا امضا شد، علی رغم نامش یک بسته یارانه ای 738 میلیارد دلاری است که 391 میلیارد دلار به پروژه های صنعتی سازگار با آب و هوا و انرژی سبز از جمله 270 میلیارد دلار برای مشوق های مالیاتی اختصاص می دهد.

این قانون ابتدا از سوی لیبرال ها در آمریکا و اروپا مورد تحسین قرار گرفت اما اکنون اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اروپا این قانون را تهدیدی برای صنعت اروپا می بیند.

فون در لاین در گردهمایی دانشجویان در شهر بروژ بلژیک گفت: بند معافیت از مالیات این قانون برای مصرف کنندگانی که محصولات آمریکایی خریداری می کنند و تولیدکنندگانی که این محصولات را در آمریکا تولید می کنند، می تواند منجر به یک رقابت ناعادلانه، بسته شدن بازارها و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کمیسیون اروپا بر لزوم جلوگیری از جنگ تجاری با آمریکا

تاکید رییس کمیسیون اروپا بر لزوم جلوگیری از جنگ تجاری با آمریکا