مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-05فرهنگي

کرمانشاه؛ سرزمین جاذبه های گردشگری ایران/ 14 روستای هدف گردشگری داریم


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: 50 منطقه نمونه گردشگری از نظر جاذبه های طبیعی و 14 روستای هدف گردشگری در استان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی صابرمعاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قابلیت های گردشگری استان، اظهار کرد: استان کرمانشاه 4 هزار و 200 اثر شناسایی شده دارد که حدود 2 هزار و 200 اثر از این تعداد ثبت ملی و 2 اثر هم ثبت جهانی شده است.

وی ادامه داد: استان به لحاظ تعداد آثار رتبه سوم کشوری را دارد و از لحاظ تعداد آثار نسبت به وسعت استان کرمانشاه رتبه اول در کشور را دارا است که این قابلیتی ارزشمند و منحصر به فرد است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: 50 منطقه نمونه گردشگری از نظر جاذبه های طبیعی و 14 روستای هدف گردشگری در استان داریم.

وی یکی از قابلیت های مهم استان را در بحث گردشگری روستایی و عشایری توصیف کرد و افزود: در این زمینه در سال 98 از طرف سازمان جهانی گردشگری به عنوان میزبانی رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی انتخاب شویم که متأسفانه به علت شیوع کرونا این برنامه کنسل شد، البته پیگیر هستیم که طی یکی دو سال آینده میزبان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه؛ سرزمین جاذبه های گردشگری ایران/ 14 روستای هدف گردشگری داریم

کرمانشاه؛ سرزمین جاذبه های گردشگری ایران/ 14 روستای هدف گردشگری داریم