مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-05سياسي

استاندار همدان: به عنوان نخستین استان، پردیس فناوری بخش کشاورزی را ایجاد کردیم


استاندار همدان با اشاره به فعالیت دانش بنیان در حوزه کشاورزی، گفت: ما به عنوان نخستین استان، پردیس فناوری بخش کشاورزی را ایجاد کردیم و می خواهیم از الگوی کشت استفاده کنیم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با اشاره به فعالیت دانش بنیان در حوزه کشاورزی، گفت: ما به عنوان نخستین استان، پردیس فناوری بخش کشاورزی را ایجاد کردیم و می خواهیم از الگوی کشت استفاده کنیم.

  علیرضا قاسمی فرزاد دوشنبه 14 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان همدان، اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب، تکلیف خاصی برای ما در حوزه شرکت های دانش بنیان به وجود آمده است.

ما در حوزه تولید علم توانمندی خوبی داریم که بسیار ارزشمند است اما این علم و دانش باید تبدیل به ثروت شود که در این موضوع خلأ داریم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: آنچه امروز باید به آن توجه کنیم این است که رتبه یک منطقه و رتبه مناسبی در جهان داریم و در تبدیل علم و دانش به ثروت از 60 به 53 رسیدیم که مطلوب ما نیست و باید تلاش بیشتری شود.

وی ادامه داد: دنیا با سرعت نور در عرصه تحقیق و پژوهش کار می کند بنابراین ما نباید به جایگاهی که داریم بسنده کنیم و هر حوزه در کارکرد تخصصی خود باید تمام توان خود را به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان: به عنوان نخستین استان، پردیس فناوری بخش کشاورزی را ایجاد کردیم

استاندار همدان: به عنوان نخستین استان، پردیس فناوری بخش کشاورزی را ایجاد کردیم