مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-05اقتصادي

شرط استقبال مردم و کسب و کارها از پلتفرم های داخلی


یک کارشناس حوزه کار با اعلام شرط استقبال کسب و کارها از پلتفرم های داخلی و تاثیر فراوانی اعضا در بازارسازی، گفت: برای آنکه مردم و کسب و کارها از فضای پلتفرم های داخلی استقبال کنند باید ضمن بالا بردن کیفیت و سرعت و ایجاد بازار عرضه محصولات و خرید و فروش آسان، - قابلیت ها و امکانات ویژه ای برای پیام رسان ها و پلتفرم های داخلی درنظر گرفت.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، درباره حضور کسب و کارهای مجازی در پلت فرم های داخلی اظهار کرد: در بحث حضور افراد و مشاغل اینترنتی در پیام رسان ها و پلتفرم های داخلی چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

اولین نکته بحث کیفی سازی این پلتفرم ها است.

علیرغم سرمایه گذاری کلانی که سال های گذشته روی پلتفرم های داخلی انجام گرفته است، متاسفانه خروجی کار آن چیزی نبوده که دنبال کرده ایم و روی کیفیت آنها باید کار شود.

تقویت قابلیت ها و ویژگی های کاربردی پلتفرم های داخلی وی ادامه داد: چند سال قبل به سمت پلتفرم ها و اپلیکیشن های داخلی حرکت کرده ایم و حتی برنامه هایی طراحی شده که شبیه پلتفرم های خارجی باشد یا جایگزین اینستاگرام و واتساپ شود ولی از نظر کاربردی هنوز به این قابلیت نرسیده اند که نیازهای بخش اعظمی از مخاطبان را پوشش بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط استقبال مردم و کسب و کارها از پلتفرم های داخلی

شرط استقبال مردم و کسب و کارها از پلتفرم های داخلی