مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-05سياسي

سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منصوب شد


رییس جهاددانشگاهی در حکمی مرآتی را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی علی اکبر مرآتی را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منصوب کرد.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و بهره مندی از مشورت ها و نظرات همکاران آن واحد در انجام امور محوله موفق باشید.

انتظار می رود ضمن تعامل سازنده با دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استفاده از ظرفیت های آن نسبت به موارد زیر کوشا باشید: 1- تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیروهای ،جوان مستعد و متخصص 2- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در جهت انجام مأموریت های محوله 3 - تدوین و اجرای طرح کسب وکار جهت تجاری سازی فناوری های کسب شده گفتنی است، مرآتی هم اکنون با مدرک دکتری مهندسی مکانیک به عنوان عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشغول فعالیت است.

رییس پژوهشکده مواد و فناوری های پیشرفته در نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضو هیات علمی دانشکده نساجی دانشگاه یزد، عضو هیات علمی دانشکده علوم و تکنولوژی مواد پیشرفته دانشگاه گیفو کشور ژاپن از دیگر فعالیت های علمی سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منصوب شد

سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منصوب شد