مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-05اجتماعي

حریم و بستر رودخانه گدار نقده آزادسازی شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادسازی حریم و بستر باقیمانده رودخانه گدار چای نقده و تکمیل پروژه انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه با ورود دادگستری استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی؛ ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: در بازدید میدانی که از پروژه انتقال آب سد کانی سیب جهت احیای دریاچه ارومیه صورت گرفت حدود 4 ونیم کیلومتر از حریم و بستر رودخانه گدار چای نقده تحت تصرف زارعان و اهالی محل بود که اختلافاتی هم در مالکیت و سند آنها وجود داشت.

عتباتی افزود: ضمن بازدید از محل و گفتگو با اهالی و وکلای ایشان جلسه مفصلی با مسولین استانی و شهرستان و تعدادی از اهل محل و وکیل آنها برگزار و دستورات لازم برای جبران و تامین خسارت های وارده به زارعان و مالکان صادر که بالغ بر 13 میلیارد تومان از طرف وزارت نیرو به این عزیزان پرداخت و رییس دادگاه بخش محمدیار و رییس دادگستری نقده به عنوان ناظرین اجرای سریع و دقیق این امر معین شدند.

رییس شورای قضایی استان اضافه کرد به حمدالله موارد معین شده با تلاش شبانه روزی ادارات متولی و خصوصا نیروی انتظامی استان انجام و 4ونیم کیلومتر باقیمانده از حریم و بستر رودخانه گدار برای انتقال مطلوب آب سد کانی سیب جهت احیای دریاچه ارومیه با موفقیت به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم و بستر رودخانه گدار نقده آزادسازی شد

حریم و بستر رودخانه گدار نقده آزادسازی شد