مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-05اقتصادي

شناسایی 2351 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 2هزار و 351 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در استان شناسایی شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 2هزار و 351 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در استان شناسایی شده است.

مجتبی قلنجی در گفت و گوبا ایسنا بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ، 2هزار و 351 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در استان به مساحت بیش از 97 هکتار شناسایی شده است، افزود: واحدهای گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان در این راستا 2 هزار و 332 مورد اخطار توقف عملیات به مساحت 96 هکتار برای متخلفان در حوزه تغییر کاربری اراضی صادر کرده اند.

وی بیان کرد: اخبار و گزارش های دریافتی مردم از طریق سامانه 131 نیز دریافت و بلافاصله به واحدهای گشت ابلاغ و بازخورد گیری می شود که طی بازه زمانی 8 ماهه در سال جاری 1591مورد گزارش از طریق سامانه دریافت و تاکنون 1159مورد بازدید و پیگیری شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

قلنجی بیان کرد: هرگونه خرد کردن اراضی کشاورزی، فنس کشی و دیوارکشی، ساخت اتاق و اتاقک، نصب کانکس و ریختن مصالح ساختمانی بدون دریافت مجوزهای قانونی لازم از مصادیق تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2351 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

شناسایی 2351 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی