مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-05سياسي

کلوپ های پرسشگری در فضای دانشگاه ها راه اندازی شود


معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس خواستار راه اندازی کلوپ های پرسشگری در فضای دانشگاه ها شد.

- حجت الاسلام مرتضی کوهی دوشنبه 14 آذر در جمع مدیران فرهنگی و مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس که در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، از ابلاغ وبرنامه ریزی روز دانشجو در دانشگاه های فارس خبر داد.

او گفت: شایسته است براساس سند تحول و تعالی دانشگاه ها این روز با محوریت تشکل های اسلامی و همکاری دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس این روز با مشارکت موثر دانشجویان برگزار شود، زیرا معتقدیم حیات دانشگاه به فعالیت تشکل های دانشجویی وابسته است.

معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس بیان کرد: لازم است با توجه به اهمیت و ضرورت حضور فعال و مشارکت موثر دانشجویان و به ویژه تشکل های دانشجویی، برنامه های مرتبط با بزرگداشت روز دانشجو، با محوریت دانشجویان انجام و از برگزاری برنامه های نمایشی اجتناب شود و ضروری است برنامه های روز دانشجو مبتنی بر یک بنیان معرفتی و انقلابی طراحی و عملیاتی شود که به استحکام نظام فکری و تقویت مبانی نظری دانشجویان منجر شود.

به عقیده این استاد دانشگاه، روز دانشجو استشمام استقلال خواهی و بهره جویی از نیروی جوان است که امروزه دانشجویان ایرانی اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلوپ های پرسشگری در فضای دانشگاه ها راه اندازی شود

کلوپ های پرسشگری در فضای دانشگاه ها راه اندازی شود