مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-05حوادث

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوت دانش آموز دختر تبریزی


با توجه به اعلام حاضران در محل حادثه، دانش آموز 15 ساله در پارک اندیشه تبریز بی هوش شده و توسط مردم حاضر در صحنه به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.

- با توجه به اعلام حاضران در محل حادثه، دانش آموز 15 ساله در پارک اندیشه تبریز بی هوش شده و توسط مردم حاضر در صحنه به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فوت یکی از دانش آموزان تبریزی توضیحاتی ارائه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، امیر عزیزی بهروز امروز با اعلام اینکه اورژانس تبریز در کمترین زمان ممکن برای احیای قلبی ریوی دانش آموز تبریزی در محل حاضر شده بود اظهار کرد: ساعت 12:16 روز شنبه 12 آذرماه تماسی با اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی جهت درخواست کمک، برقرار می شود و همکاران بلافاصله به محل درمانگاه اعزام می شوند.

  وی افزود: همکاران اورژانس تبریز حدود ساعت 13 بیمار را به بیمارستان طالقانی این شهر منتقل می کنند و در این حین بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و عمل احیای قلبی _ ریوی بیمار تا ساعت 14:10 دقیقه ادامه می یابد، اما متاسفانه بیمار به احیا جواب نداده و جان خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوت دانش آموز دختر تبریزی

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوت دانش آموز دختر تبریزی