مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-05ورزشي

دبیر مجمع اسکواش: تصور نمی کردیم در لحظه آخر اسم یکی از کاندیداها حذف شود


دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: درست لحظه شروع مجمع رابطی از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان به من گفت، عزیزی پور حق شرکت در انتخابات را ندارد.

- دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: درست لحظه شروع مجمع رابطی از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان به من گفت، عزیزی پور حق شرکت در انتخابات را ندارد.

مجید جلیلی قاضی زاده زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که هر 3 کاندیدای اسکواش برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت شده بودند، براساس اساسنامه دعوت نامه ها را به اعضای مجمع برای معرفی 3 کاندیدا ارسال کردیم و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود نداشت.

وی افزود: بعد از این که مجمع به صورت رسمی آغاز شد، رابطی از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان با من تماس گرفت و گفت، صلاحیت امیر عزیزی پور برای شرکت در انتخابات تایید نشده و حق شرکت در انتخابات را ندارد، این در حالی بود که طبق مقررات آی دی برای این کاندیدا صادر و برنامه انتخاباتی وی نیز بین اعضای مجمع توزیع شده بود.

بنابراین با اجازه ای که از رییس مجمع گرفتم با احترام به قوانین این موضوع را در مجمع مطرح کردم.

قاضی زاده ادامه داد: 3 هفته قبل از برگزاری مجمع صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات تایید شده بود، حال این که در لحظه آخر چنین تصمیمی گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر مجمع اسکواش: تصور نمی کردیم در لحظه آخر اسم یکی از کاندیداها حذف شود

دبیر مجمع اسکواش: تصور نمی کردیم در لحظه آخر اسم یکی از کاندیداها حذف شود