مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-05سياسي

صنایع ابهر بر روی ریل توسعه


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات خوبی در حوزه توسعه و سرمایه گذاری صنایع ابهر اتفاق افتاده است.

- حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در صنایع شهرستان ابهر هم در بخش توسعه و هم در بخش سرمایه گذاری اتفاقات خوبی افتاده است، عنوان کرد: در این راستا سرمایه گذاری حدود پنج هزار میلیارد تومان و با مساحت 40 هکتار در ابهر در حال انجام است که در فاز نهایی برای 10 هزار نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

وی با توضیح اینکه فاز اول این پروژه آغاز شده و قول داده اند تا سال آینده به بهره برداری برسد، تصریح کرد: در این فاز برای حدود دو هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعال کردن برخی از صنایع ابهر که به دلایل مختلف غیرفعال شده بودند، تاکید کرد: یکی از این صنایع شرکت کینوس است که از حدود سال 86 احداث آن آغاز شده اما با گذشت حدود 14 سال افتتاح نشده بود که تابستان سال گذشته با پیگیری از مدیران در سطح ملی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام شجاعی با توضیح اینکه حدود 60 درصد صنایع استان در سه شهرستان، ابهر، خرم دره و سلطانیه واقع شده است، افزود: این موضوع ناشی از ظلم به سایر استان نیست بلکه به واسطه استعداد طبیعی این شهرستان است، لذا توقع داریم مدیران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع ابهر بر روی ریل توسعه

صنایع ابهر بر روی ریل توسعه