مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-05بين الملل

وزیر انگلیسی: کارمندانی که اعتصاب می کنند به پوتین کمک کرده اند


رییس حزب محافظه کار انگلیس که کشورش تحت ژست حمایت از آزادی بیان و اعتراض، به دنبال تحریک ناآرامی در کشورهای دیگر بوده، حالا در استدلالی خنده دار کارمندان اعتصاب کننده در کشورش را متهم به کمک به ولادیمیر پوتین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ناظم زهاوی رییس حزب محافظه کار انگلیس و وزیر مشاور دولت این کشور در مصاحبه ای که از سوی هموطنان خودش مورد تمسخر قرار گرفت، گفت پرستاران و رانندگان آمبولانس انگلیسی که به دستمزدشان اعتراض دارند، با اعتراضاتشان دارند به حمله ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به اوکراین کمک می کنند.

به نوشته نشریه ایندیپندنت ، زهاوی که یک فرد عراقی الاصل است در صحبتی که نشان از نگرانی دولت انگلیس از مواجهه با موج اعتصابات کارمندان و کارگران بخش های مختلف به ویژه کارمندان بخش بهداشت و درمان با نزدیک شدن به تعطیلات سال نوی میلادی را دارد، ادعا کرد چنین اعتصاباتی باعث آسیب پذیر شدن انگلیس و گرفتار شدنش به تفرقه هنگامی که باید در قبال جنگ غیرقانونی روسیه جبهه ای متحد را نشان دهد، می شود .

زهاوی با حمله به معترضان به بحران افزایش هزینه های معیشتی در انگلیس که در اعتصابات شرکت می کنند، گفت: آن ها باید در این خصوص بیندیشند چون این کار دقیقا چیزی است که پوتین خواستار دیدنش است – یعنی تفرقه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر انگلیسی: کارمندانی که اعتصاب می کنند به پوتین کمک کرده اند

وزیر انگلیسی: کارمندانی که اعتصاب می کنند به پوتین کمک کرده اند