مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-05سياسي

ظرفیت همکاری های تجاری ایران و صربستان بالاتر از وضعیت جاری است


وزیر امور خارجه کشورمان که بنا به دعوت ایویسا داچیچ معاون اول نخست وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری صربستان، در راس هیئتی سیاسی سرگرم دیدار از این کشور است، - وزیر امور خارجه کشورمان که بنا به دعوت ایویسا داچیچ معاون اول نخست وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری صربستان، در راس هیئتی سیاسی سرگرم دیدار از این کشور است، بعد از ظهر روز یکشنبه با همتای صرب خود دیدار و در خصوص موضوعات روابط دوجانبه، تحولات منطقه و موضوعات مهم بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک انتصاب مجدد ایویسا داچیچ به سمت معاون اول نخست وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری صربستان، دعوت ریاست جمهوری اسلامی ایران از رییس جمهور صربستان برای دیدار از کشورمان را تجدید کرد.

امیرعبداللهیان روابط دو کشور را ممتاز ارزیابی و توسعه همکاری ها و مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف را بدون هر گونه محدودیت دانست و ابراز امیدواری کرد دو کشور در حوزه استمرار توسعه روابط در بستر برنامه جامع همکاری های مشترک بتوانند گام های بلندتری بردارند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حجم مبادلات تجاری بین دو کشور، ظرفیت ارتقای همکاری ها در حوزه تجارت بین دو کشور را بسیار بالاتر از وضعیت جاری دانست و تلاش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت همکاری های تجاری ایران و صربستان بالاتر از وضعیت جاری است

ظرفیت همکاری های تجاری ایران و صربستان بالاتر از وضعیت جاری است