مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-05اقتصادي

قیمت دام زنده هیچ کاهشی نداشته است


دبیراتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده استان کرمانشاه با اشاره به گذشت بیش از یک هفته از ممنوعیت صادرات دام زنده از کرمانشاه، گفت: - قیمت گوسفند زنده هیچ تغییری نکرده است.

ایرج نوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از ششم آذر شاهد ممنوع شدن صادرات دام زنده از کرمانشاه به دلیل بالا رفتن قیمت دام زنده بودیم، اظهار کرد: با وجود گذشت یک هفته از این ممنوعیت، هیچ تغییری در قیمت دام زنده ایجاد نشده و قیمت همان کیلویی حدود 105 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه سه ماه صادرات دام زنده از استان انجام و در این مدت نزدیک 80 هزار راس دام زنده از کرمانشاه صادر شد و افزایش قیمتی هم نداشتیم، یادآور شد: هر ساله در آذر ماه کمبود عرضه دام زنده رخ می دهد و دلیل افزایش قیمت دام زنده هم همین موضوع است، نه صادرات.

عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده با اشاره به اینکه نباید از ممنوعیت صادرات دام زنده انتظار معجزه در کاهش قیمت داشته باشیم، عنوان کرد: از ابتدا هم اعلام کردیم افزایش قیمت دام زنده هیچ ارتباطی با صادرات دام ندارد، بلکه ناشی از کاهش عرضه در این فصل است.

وی ادامه داد: با ممنوعیت صادرات نه تنها قیمت کاهش نیافته، بلکه با رکود در بازار هم در بخش عرضه و هم در بخش فروش مواجهیم، زیرا از یک سو دام چندانی برای عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دام زنده هیچ کاهشی نداشته است

قیمت دام زنده هیچ کاهشی نداشته است