مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-05بين الملل

در شرایط فشار و تهدید مذاکره نمی کنیم/ روابط با چین رو به رشد و موفق بوده است


امروز دوشنبه، چهاردهم آذر ماه 1401 نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

- بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، چهاردهم آذر ماه 1401 نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران ـ که در محل وزارت امورخارجه برگزار شد ـ در پاسخ به سوالی در مورد مواضع متفاوت آمریکایی ها در قبال ایران گفت: اولویت آمریکا مذاکرات نیست و تمرکز بر مسائل ها دیگری است.

تناقض رفتاری و دوگانگی گفتاری در مواضع اعضای غربی برجام و مشخصات دولت آمریکا وجود دارد.

به ویژه دوگانگی در عمل و عدم التزام عملی به تعهدات برجام از سوی دولت آمریکا بود که چنین روند نامناسبی را در توافقنامه برجام ایجاد کرد و هم مانع بهره برداری جمهوری اسلامی ایران از منافع و مزایای اقتصادی برجام شد و هم راهکارهای چند جانبه بین المللی را برای حل و فصل موضوعات پیچیده بین المللی مورد تردید و تشکیک قرار داد و دچار اختلال کرد؛ این نتیجه عملکرد سوء دولت آمریکاست که باید مسئول پاسخگویی رفتار و اقدامات غیر مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط فشار و تهدید مذاکره نمی کنیم/ روابط با چین رو به رشد و موفق بوده است

در شرایط فشار و تهدید مذاکره نمی کنیم/ روابط با چین رو به رشد و موفق بوده است