مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-05سياسي

ادامه انتقادها به مدیران گردشگری استان ها؛ نقشه راه ندارید


مدیرکل دفتر مطالعات آموزش و برنامه ریزی گردشگری با بیان این که استان ها فاقد نقشه راه گردشگری هستند، گفت: بی توجهی به زیرساخت ها، یکی از دلایل تحقق نیافتن برنامه های توسعه گردشگری است.

- ادامه انتقادها به مدیران گردشگری استان ها؛ نقشه راه ندارید مدیرکل دفتر مطالعات آموزش و برنامه ریزی گردشگری با بیان این که استان ها فاقد نقشه راه گردشگری هستند، گفت: بی توجهی به زیرساخت ها، یکی از دلایل تحقق نیافتن برنامه های توسعه گردشگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زاهد شفیعی ـ مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری ـ در نشست معاونان گردشگری استان ها که از یکشنبه سیزدهم آذرماه به مدت دو روز در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده است، یادآور شد: حوزه آموزش در سال های اخیر یک رویکرد اساسی داشت و آن استقرار نظام جامع آموزش است که چند هدف اصلی دارد، از جمله این اهداف می توان به بازنگری محتوای آموزشی و تولید محتوا اشاره کرد.

او با بیان این که صنعت گردشگری انسان محور است، اظهار کرد: یک رویکرد تفننی به حوزه آموزش وجود دارد و رویکرد دیگر رویکرد تخصصی است و عیار کشورها در حوزه گردشگری به نیروی انسانی آن ها برمی گردد.

شفیعی همچنین گفت: یکی از دلایل تحقق نیافتن برنامه های توسعه گردشگری، بی توجه به زیرساخت های کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انتقادها به مدیران گردشگری استان ها؛ نقشه راه ندارید

ادامه انتقادها به مدیران گردشگری استان ها؛ نقشه راه ندارید