مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-05سياسي

رای پرونده آذربایجان خودرو در دادگاه تجدیدنظر تایید شد


وکیل مدافع شکات و مالباختگان شرکت صنعت آذربایجان خودرو (آذویکو) گفت: شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حکم دادگاه بدوی در خصوص میزان رد مال و محکومیت متهمان پرونده آذربایجان خودرو را به پرداخت قیمت روز خودرو با جلب نظر کارشناسی تایید کرد.

- وکیل مدافع شکات و مالباختگان شرکت صنعت آذربایجان خودرو (آذویکو) گفت: شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حکم دادگاه بدوی در خصوص میزان رد مال و محکومیت متهمان پرونده آذربایجان خودرو را به پرداخت قیمت روز خودرو با جلب نظر کارشناسی تایید کرد.

رسول کوهپایه زاده در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی آذربایجان خودرو گفت: خوشبختانه شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حکم دادگاه بدوی در خصوص میزان رد مال و محکومیت متهمان به پرداخت قیمت روز خودرو با جلب نظر کارشناسی را تایید کرد.

وی افزود: متهمان در اعتراض به رای صادره از دادگاه بدوی مدعی بودند بر اساس قوانین و مقررات، رد مال صرفا همان مبلغی است که مشتریان شرکت چندین سال پیش پرداخته کردند اما دادگاه تجدیدنظر با تاکید بر ضرورت جبران کاهش ارزش قیمت با تعیین کارشناس و رعایت انصاف و عدالت، جبران خسارت و اعاده وضع مال باختگان به وضع سابق که در رای دادگاه بدوی آمده بود مورد تایید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای پرونده آذربایجان خودرو در دادگاه تجدیدنظر تایید شد

رای پرونده آذربایجان خودرو در دادگاه تجدیدنظر تایید شد