مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-05فرهنگي

برگزاری نخستین رویداد «قصه های خوب برای بچه های خوب» در خراسان شمالی


نخستین رویداد «قصه های خوب برای بچه های خوب» به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شد.

- برگزاری نخستین رویداد قصه های خوب برای بچه های خوب در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی نخستین رویداد قصه های خوب برای بچه های خوب به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری کودک و نوجوان کشور گفت: رویداد قصه های خوب برای بچه های خوب اولین بار است که میهمان کودکان و نوجوانان در استان های مختلف می شود و خراسان شمالی اولین میزبان این رویداد بین 31 استان کشور است.

سجاد عباسی، امروز 14 آذرماه، در حاشیه رویداد قصه های خوب برای بچه های خوب که همزمان با سومین روز از حضور کاروان هنری روایت حبیب در خراسان شمالی در کانون پرورش فکری ریحانه بجنورد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این رویداد تاکنون طی دو قسمت در کشور اجرا شده که قسمت اول با عنوان قصه ما به سر رسید در ایام محرم اجرا شد و قسمت دوم با عنوان قهرمانان نمی میرند به مناسبت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این رویداد و قصه ها مفهوم شهادت، ایثارگری، الگوها و قهرمانان از زمان ایران باستان تا عصر حاضر تبیین می شود، ادامه داد: قصه گویی یکی از راهکارها و ابزارهای ویژه برای انتقال مفاهیم در حوزه کودک و نوجوان است که مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد «قصه های خوب برای بچه های خوب» در خراسان شمالی

برگزاری نخستین رویداد «قصه های خوب برای بچه های خوب» در خراسان شمالی