مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-05پزشكي

خاطرات شیرین و تلخ پرستار شیرازی که پرستار نمونه کشور شد


پرستاران این فرشتگان سپیدبال با صبر و حوصله به درمان بیماران می پردازند و با دستان نجات بخش خود سلامت را برای آنان به ارمغان می آورند.

راحله ارجمند مزیدی پرستار بیمارستان شهید بهشتی شیراز است که امسال از سوی سازمان تامین اجتماعی به عنوان پرستار نمونه کشوری معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پرستاری حرفه ایست که با عشق و علاقه عجین شده و با جسم و روح انسان ها سر و کار دارد.

پرستاران این فرشتگان سپیدبال با صبر و حوصله به درمان بیماران می پردازند و با دستان نجات بخش خود سلامت را برای آنان به ارمغان می آورند و به راستی چه زیباست تقارن روز پرستار با میلاد زینب کبری(س)، بانویی که پرستار همه ارزش های زخم دیده در تاریخ بود و صبر را زیبا تفسیر کرد.

به مناسبت روز پرستار، خبرنگار فارس گفت و گویی با راحله ارجمند مزیدی، از پرستاران نمونه کشوری شاغل در بیمارستان تامین اجتماعی شهیدبهشتی شیراز داشته که شرح آن را در ادامه می خوانید.

فارس: شما تحصیلات خود را در کدام دانشگاه سپری نمودید و چند سال سابقه کار در حرفه پرستاری دارید؟ من 4 سال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم مشغول به تحصیل بودم و پس از آن 2 سال طرح در بیمارستان حافظ گذراندم ، به خاطر تولد فرزندم سه سال سرکار نرفتم و در سال 91 به عنوان پرستار استخدام سازمان تامین اجتماعی شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شیرین و تلخ پرستار شیرازی که پرستار نمونه کشور شد

خاطرات شیرین و تلخ پرستار شیرازی که پرستار نمونه کشور شد