مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:012022-12-05پزشكي

خاطرات شیرین و تلخ پرستار شیرازی که پرستار نمونه کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پرستاری حرفه ایست که با عشق و علاقه عجین شده و با جسم و روح انسان ها سر و کار دارد.

پرستاران این فرشتگان سپیدبال با صبر و حوصله به درمان بیماران می پردازند و با دستان نجات بخش خود سلامت را برای آنان به ارمغان می آورند و به راستی چه زیباست تقارن روز پرستار با میلاد زینب کبری(س)، بانویی که پرستار همه ارزش های زخم دیده در تاریخ بود و صبر را زیبا تفسیر کرد.

به مناسبت روز پرستار، خبرنگار فارس گفت و گویی با راحله ارجمند مزیدی، از پرستاران نمونه کشوری شاغل در بیمارستان تامین اجتماعی شهیدبهشتی شیراز داشته که شرح آن را در ادامه می خوانید.

فارس: شما تحصیلات خود را در کدام دانشگاه سپری نمودید و چند سال سابقه کار در حرفه پرستاری دارید؟ من 4 سال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم مشغول به تحصیل بودم و پس از آن 2 سال طرح در بیمارستان حافظ گذراندم ، به خاطر تولد فرزندم سه سال سرکار نرفتم و در سال 91 به عنوان پرستار استخدام سازمان تامین اجتماعی شدم.

مجموعا 12 سال سابقه کار دارم، 5 سال در بخش اتفاقات و 5 سال در بخش دیالیز بیمارستان شهیدبهشتی شیراز که با دوره طرح، 12 سال می شود.

فارس: چه شاخص هایی در شما وجود داشت که به عنوان پرستار نمونه معرفی شدید؟ انتخاب پرستار نمونه از سوی مسئول بخش بود و مدیریت درمان استان، مرا به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شیرین و تلخ پرستار شیرازی که پرستار نمونه کشور شد

خاطرات شیرین و تلخ پرستار شیرازی که پرستار نمونه کشور شد