مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-05ورزشي

3000 یادواره شهید در ایلام برگزار شده است


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دهه فرهنگی در استان در راستای برگزاری کنگره شهدا با حضور نخبگان و فرهیختگان و هشت اجلاسیه اقشار مختلف از جمله طلاب و روحانیون با محوریت آیت الله حیدری ایلامی، - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دهه فرهنگی در استان در راستای برگزاری کنگره شهدا با حضور نخبگان و فرهیختگان و هشت اجلاسیه اقشار مختلف از جمله طلاب و روحانیون با محوریت آیت الله حیدری ایلامی، دانش آموزان، عشایر، ورزشکاران،دانشجویان و اساتید و زنان و بانوان در طول کنگره برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه کنگره ملی شهدا در استان ایلام یک اقدام فرهنگی بزرگ بود، توضیح داد: از تمامی مردم ایلام تشکر می کنم که در برگزاری کنگره شهدا، همه نقاط و شهرستان های استان، کنگره شهدا شدند و صدای کنگره به همه رسید.

در ابتدای راه شورای سیاستگذاری کنگره و 22 کمیته فعال در راستای برگزاری بهتر کنگره شهدای استان تشکیل شد و دستگاه ها و مدیران اجرایی استان در راس کمیته های کنگره ها قرار داشتند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سه هزار یادواره شهدا به نام کنگره شهدا در نقاط مختلف استان برگزار شد، یادآور شد: دهه فرهنگی در استان در راستای برگزاری کنگره شهدا با حضور نخبگان و فرهیختگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 یادواره شهید در ایلام برگزار شده است

3000 یادواره شهید در ایلام برگزار شده است