مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-05سياسي

و عده پیگیری طرح ساماندهی کارگران فصلی در مجلس شورای اسلامی


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی کارگران فصلی باید با جدیت دنبال شود، گفت: تلاش می کنیم در جلسات مجلس شورای اسلامی، طرح ساماندهی کارگران فصلی را پیگیری کنیم و به کمک نمایندگان مجلس آن را به صحن علنی بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همایش ملی کار و کارگری امروز با حضور اعضای کمیسیون های امنیت ملی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نماینده کارگران در شورای عالی کار و جمعی از کارگران سراسر کشور در سالن اجلاس سرچشمه برگزار شد.

در این مراسم، محمد مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن قدردانی از قرارگاه بقیه الله و اندیشکده همت جهت تشکیل نشست های مطالبه گری عنوان کرد: برخی نشست های ملی از جمله نشست نیروهای طرحی وزارت بهداشت و کارگری که از سوی قرارگاه و اندیشکده تشکیل شده است و مجلس شورای اسلامی نیز در جریان آنها است با اتفاقات خوبی همراه و سبب شده است مجلس برخی اصلاحات در قوانین و مصوبات مجلس انجام دهد و از طرف دیگر دولت را نیز موظف کرده ایم تا این اصلاحات را مورد توجه قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی کارگران فصلی باید با جدیت دنبال شود گفت: طرح ساماندهی باتوجه به وضعیت کارگران لازم و ضروری است، مجلس شورای اسلامی به صورت مداوم مساله کارگران را در مجلس پیگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

و عده پیگیری طرح ساماندهی کارگران فصلی در مجلس شورای اسلامی

و عده پیگیری طرح ساماندهی کارگران فصلی در مجلس شورای اسلامی