مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-05اقتصادي

از موافقت شورای شهر بجنورد با خرید 15 ون شهری تا بررسی سهام کمپوست


اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد امروز با درخواست شهردار برای خرید 15 دستگاه ون شهری با هدف تسهیل در جابجایی مسافران در هسته مرکزی شهر، موافقت کردند.

- هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای شهر مرکز خراسان شمالی برگزار شد؛ از موافقت شورای شهر بجنورد با خرید 15 ون شهری تا بررسی سهام کمپوست ایسنا/خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد امروز با درخواست شهردار برای خرید 15 دستگاه ون شهری با هدف تسهیل در جابجایی مسافران در هسته مرکزی شهر، موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای شهر بجنورد، 14 آذر ماه درحالی برگزار شد که مدیران استانی ستاد بازسازی عتبات عالیات میهمان اعضای شورای شهر بودند.

یزدانی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی در این جلسه از رییس شورای شهر، اعضا و شهردار بجنورد درخواست همکاری با این مجموعه و مساعدت های مالی و لجستیکی داشت.

وی افزود: در حال حاضر در ادارات مختلف بخش بسیار ناچیزی از حقوق کارمندان با رضایت خودشان صرف بازسازی عتبات عالیات می شود و در خواست داریم که این موضوع در شهرداری بجنورد نیز اجرایی شود.

جمشید عین بیگی رییس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه با بیان اینکه کمک به بازسازی حرم معصومین که سالانه مورد زیارت بسیاری از مردم کشور خودمان نیز قرار می گیرد، اقدامی پرخیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موافقت شورای شهر بجنورد با خرید 15 ون شهری تا بررسی سهام کمپوست

از موافقت شورای شهر بجنورد با خرید 15 ون شهری تا بررسی سهام کمپوست