مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-05پزشكي

آغاز ثبت نام وام ضروری دانشجویان دستیاری


رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از آغاز ثبت نام متقاضیان وام ضروری دستیاری در مقاطع تخصصی، - فوق تخصصی و Ph.

D خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زیبا فولادی درباره وام ضروری این دانشجویان گفت: با ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر طبق دستورالعمل اجرایی صندوق، ثبت نام وام ضروری دستیاری از 14 آذرماه آغاز شده و تا 28 آذر ماه ادامه دارد.

متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: دانشجویانی که درسال های قبل از این تسهیلات استفاده کرده اند، مجاز به دریافت این تسهیلات نیستند و به صورت خودکار از لیست ارسالی به بانک حذف خواهند شد.

وی در پایان تأکید کرد: دانشجویان در مقاطع قبلی نباید دارای پرونده باز تحصیلی در نرم افزار صندوق باشند و اگر در حال باز پرداخت بدهی در مقاطع قبل هستند، بازپرداخت ها به روز باشد، در غیر این صورت از لیست متقاضیان حذف خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مبلغ دریافت وام برای دانشجویان مجرد 150 میلیون ریال، دانشجویان متاهل نیز 200 میلیون ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام وام ضروری دانشجویان دستیاری

آغاز ثبت نام وام ضروری دانشجویان دستیاری