مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-05فرهنگي

مافی: نیازمند گونه های جدید پژوهش هستیم


نشست خبری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران صبح امروز 14 آذرماه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران صبح امروز 14 آذرماه در وزارت ارشاد برگزار شد.

در این نشست امیررضا مافی دبیر این رویداد، مینو خانی عضو هیات داوری و قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست آشنا بیان کرد: موضوع جلسه ما درباره پژوهش سال است که آقای مافی و همکاران زحمت کشیدند تا یک برگ زرین دیگر را رقم بزنند.

وی افزود: سازمان سینمایی وظیفه خود می داند تا آثار پژوهش سینمایی را ببیند و آن را ارج نهد ما امسال برای توجه به امر پژوهش ابتدا فراخوانی دادیم و از همه پژوهشگاه ها، اساتید و … خواستیم که اولویت پژوهشی خود را بگویند از همین رو نزدیک دویست و اندی اولویت را اعلام کردند ما هم موارد را جمع بندی و اولویت ها را اعلام کردیم، در نهایت 36 طرح نهایی آمد که 8 طرح را مصوب کردیم که عموماً درباره وضعیت سینمای ایران، اکران فیلم های خارجی، نسبت سینما با اقتصاد، نسبت فیلم ها با هویت دینی و ملی و… بود.

تاکنون 10 جلسه پژوهشی را تشکیل دادیم و به جمع بندی خوبی رسیدیم.

تلاش بر این است تا پایان سال تمام پژوهش هایی که در این چند سال در ارشاد انجام گرفته است در سایت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافی: نیازمند گونه های جدید پژوهش هستیم

مافی: نیازمند گونه های جدید پژوهش هستیم