مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-05اقتصادي

روایت شکست پی درپی فراخوان های دشمن با هوشیاری مردم/ بازار تهران زنده و پویا است


در ادامه فراخوان های تکراری و بی اثر دشمن برای تعطیلی بازار، پیگیری ها از اتحادیه ها و اصناف حاکی از آن است که همه بازاریان بی اعتنا به چنین فراخوان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در ادامه فراخوان های تکراری خود که به تدریج بی اثر و منزجر کننده برای مردم شده است، به تازگی هم برای تعطیلی و اعتصاب سه روزه اصناف در روزهای 14، 15 و 16 آذر فراخوانی صادر کرده اند و از صنوف مختلف خواسته اند تا طی روزهای یاد شده فعالیت اقتصادی خود را متوقف کنند.

براساس پیگیری ها و بررسی های فارس، اصناف با بی توجهی کامل به فراخوان ضدانقلاب، امروز به فعالیت روزانه خود مشغول هستند و هیچ مانعی برای فعالیت واحدهای صنفی در نقاط مختلف تهران وجود ندارد.

* صنف سراجان امروز در حال کسب و کار در بازار بزرگ تهران در این باره، سید محمد موسوی، رییس اتحادیه سراجان، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، می گوید: شنیده شده بود ضدانقلاب برای تعطیلی واحدهای صنفی، فراخوانی داده است، اما بازاریان که به این فراخوان ها اعتنایی نمی کنند.

وی ادامه داد: صنف سراجان در بازار بزرگ تهران، چهارراه سیروس، منوچهری و سایر نقاط تهران، امروز کاملا فعال هستند و همه واحدهای صنفی به فعالیت روزانه خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شکست پی درپی فراخوان های دشمن با هوشیاری مردم/ بازار تهران زنده و پویا است

روایت شکست پی درپی فراخوان های دشمن با هوشیاری مردم/ بازار تهران زنده و پویا است