مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-05سياسي

سالانه 50 سانت از سطح آب دشت بهاباد افت می کند


مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد بابیان اینکه شهرستان بهاباد از برنامه سازگاری با کم آبی عقب است، گفت: ️متوسط بارندگی طی ده سال گذشته 10 میلی متر کمتر شده و سالانه 50 سانتی متر از سطح آب دشت بهاباد افت می کند.

- محمد مهدی جوادیان زاده امروز دوشنبه در حاشیه جلسه رویداد آبی شهرستان بهاباد اظهار کرد: همه درخواست ها برای افزایش مجوز برداشت آب است که با اهداف شورای حفاظت منابع آب مغایر است؛ تلاش ما این است که سطح فعلی آب دشت بهاباد را ثابت نگه داریم.

وی در مورد بحث مدیریت سیل اخیر در این شهرستان که موجب خسارت های مالی در بخش های مختلف شد، افزود: با توجه به سیل های اخیری که در استان و شهرستانها داشتیم، خوشبختانه ما توانستیم از پتانسیل ها و ظرفیتهای بند (ز) قانون بودجه سال 1401 در این رابطه استفاده کنیم که در این زمینه بهاباد در اولویت قرار دادیم تا بستری در سیل های اخیر و آینده وجود نداشته باشد.

مدیر عامل آب منطقه ای یزد همچنان مدیریت مصرف توسط شهروندان را مهم دانست و گفت: مردم عزیز استان مثل همیشه مدیریت مصرف را در اولویت برنامه های خود داشته باشند.

علیرضا تیموری فرماندار بهاباد نیز با توجه به محدودیت های برداشت آب از سفره زیرزمینی و خشکسالی ها، خواستار حمایت از کشاورزان شد و گفت: بحث آب موضوع بسیار مهم و حیاتی است که همه ما بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 50 سانت از سطح آب دشت بهاباد افت می کند

سالانه 50 سانت از سطح آب دشت بهاباد افت می کند