مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-05سياسي

باید تلاش کنیم بر محیط آینده تا حد امکان آشنا و مسلط شویم


زمانی که جنگ در اوکراین شکل گرفت از همان ابتدا این جنگ را در دانشگاه عالی دفاع ملی مورد مطالعه قرار دادیم به نحوی که با تشکیل میز تخصصی به تبیین اولیه دامنه پیامدهای جنگ بر ایران پرداختیم و پیشنهادهای خود را هم به مراکز تصمیم گیرنده ارسال کردیم.

- فرمانده دانشگاه دفاع ملی گفت: زمانی که جنگ در اوکراین شکل گرفت از همان ابتدا این جنگ را در دانشگاه عالی دفاع ملی مورد مطالعه قرار دادیم به نحوی که با تشکیل میز تخصصی به تبیین اولیه دامنه پیامدهای جنگ بر ایران پرداختیم و پیشنهادهای خود را هم به مراکز تصمیم گیرنده ارسال کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم طی سخنانی در نشست خبری همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی اظهار کرد: با جنگ اوکراین شتاب گیری تغییر و جابه جایی قدرت ها را شاهدیم.

هر کشوری که بخواهد در میدان آشوبناک و پر از قطعیت نداشتن ها برای جامعه و ملت خود عمل کند نیازمند شناخت این فضای جدید است.

وی افزود: ما هم باید تلاش کنیم بر محیط آینده تا حد امکان آشنا و مسلط شویم و این امکان پذیر نیست که صرفاً با دانش درون کشور به این مهم دستیابی داشته باشیم، بلکه به اشتراک گذاری دانش هم در این زمینه اهمیت دارد.

فرمانده دانشگاه دفاع ملی گفت: با دعوت از دانشگاه ها و مراکز علمی بین المللی در این همایش تلاش کردیم تا بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش کنیم بر محیط آینده تا حد امکان آشنا و مسلط شویم

باید تلاش کنیم بر محیط آینده تا حد امکان آشنا و مسلط شویم