مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-05بين الملل

نخست وزیر فلسطین: جامعه جهانی در قبال جنایت های اسراییل تنها به اظهارات اکتفا نکند


نخست وزیر فلسطین از جامعه جهانی خواست در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی تنها به اظهارات اکتفا نکند، بلکه اقدامات جدی اتخاذ کند.

- نخست وزیر فلسطین از جامعه جهانی خواست در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی تنها به اظهارات اکتفا نکند، بلکه اقدامات جدی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین در جلسه دولت در رام الله گفت: صِرف ابراز نگرانی با حجم جنایت های اسراییل علیه ملت بی سلاح ما و پیامدهای ویرانگر آن علیه سرزمین ما متناسب نیست.

اگر جنایتکاران احساس می کردند که مجازاتی برایشان در کار است و نمی توانند از سیاست یک بام و دو هوا برای ادامه جنایت هایشان استفاده کنند، این جنایت ها تکرار نمی شد.

وی از درخواست سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای انجام تحقیقات درخصوص شهادت عمار مفلح، جوان 23 ساله فلسطینی در شهرک حواره در نابلس استقبال کرد و از جامعه جهانی خواست به اظهارات و درخواست ها اکتفا نکند، بلکه اقدامات جدی را برای مجازات اشغالگران و جنایتکاران در دیوان کیفری بین المللی اتخاذ کند.

اشتیه از تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل برای احیای هفتاد و پنجمین سالروز نکبت در سالن مجمع عمومی در ماه مه 2023 استقبال کرد و گفت: این اقدام به منزله به رسمیت شناختن این مصیبت تاریخی از سوی مجمع عمومی است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر فلسطین: جامعه جهانی در قبال جنایت های اسراییل تنها به اظهارات اکتفا نکند

نخست وزیر فلسطین: جامعه جهانی در قبال جنایت های اسراییل تنها به اظهارات اکتفا نکند