مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-05ورزشي

فعالیت 1000 ورزشکار سازمان یافته در انجمن های ورزش های رزمی اردبیل


دبیر هیئت انجمن ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: نزدیک به هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در انجمن های ورزش های رزمی استان اردبیل فعالیت می کنند.

- ایسنا/اردبیل دبیر هیئت انجمن ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: نزدیک به هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در انجمن های ورزش های رزمی استان اردبیل فعالیت می کنند.

نوید کرامتی 14 آذر با اعلام این خبر افزود: نزدیک به یک هزار بیمه شده ورزشی داریم که 700 نفر از این بیمه شدگان را آقایان و 300 نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می دهند.

وی اظهار کرد: با انسجام، تعامل و همدلی می توان باعث رشد و شکوفایی رشته های رزمی تحت پوشش شد و این انسجام در عملکرد هیئت و ورزشکاران در میادین ورزشی هم به عینه دیده شده است.

دبیر هیئت در ادامه از کسب افتخارات ورزشکاران هیئت ورزش های رزمی استان اردبیل در میادین جهانی و کشوری گفت: ما شاهد کسب دو طلای مسابقات جهانی ژاپن مردان در سبک نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ، کسب مقام سوم تیمی کشوری تیم منتخب سامبو استان اردبیل که در استان اصفهان برگزار شد را داریم که دو مدال طلا، سه مدال نقره دو مدال برنز را ورزشکاران ما در این میدان کشوری کسب کردند.

وی ادامه داد: کسب یک مدال برنز قهرمانی جهان زنان ابوظبی امارات نیز از افتخارات و تلاش های ورزشکاران هیئت انجمن ورزش های رزمی استان است که ما شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1000 ورزشکار سازمان یافته در انجمن های ورزش های رزمی اردبیل

فعالیت 1000 ورزشکار سازمان یافته در انجمن های ورزش های رزمی اردبیل